1 Ocak 2009 Perşembe

2009'da yapılacaklar MiM :)

yepyeni bir yılda herkese kucak dolusu sevgiler ey halkımız :) ne yalan söyleyeyim yeni kalktım sabaha kadar oyun film tv derken anca sabah uyuyabildim. bu yılbaşım bloglarda geçti desem yalan olmaz :) gelelim efendim bu postumuzun konusuna bizi Mimleyen sevgili dostum yeni yılın dağıtan kuzusu veeee pilli cadımız bana ve kraliçeme yeni yılda yapacaklarımızın listesini yazmamızı istemiş hay hay efendim başlıyorum :
1- rejime dün verilen ara bitirilip devam edilecek (bu madde nedense herkesin yeni yıl dileği :P)
2-çevirilmesi gereken tüm kitaplar bitirilecek
3-fazla sinir kapris naz yapılmayacak eşraf halkına :P
4-bol bol mabedimizle ilgilenilecek
5-ara verilen sportif faaliyetlere kar kış demeden devam edilecek...
6-bol bol film izlenecek ps3 oynanacak :P
7-eski defterler asla açılmayacak!!!
8-zincirler kırılacak kalbimin :)
9-kafadan dalınan şu klasiklere devam edilecek:(sırada babalar ve oğullar, karamazov kardeşler var yuppi birazdan başlarım )
10-master için burs bulunacak mutlaka yurt dışı için :)
11-içimdeki çocuk asla söndürülmeyecek serbestçe ortaya çıkması sağlanacak...
12-aile özlemi giderilecek
13-veee mutlaka şu yeni yabancı dile başlanacak(daha doğrusu başlandı ama hep yarım kaldı :((ispanyolca )
14-şu anda da içinde bulunduğum enerjik mutlu sevindirik duuygu hali hiç bırakılmamaya çalışılacak dört elle sarılınacak.
15-kraliçeme daha fazla vakit ayırılacak ;)

sözü sevgili kraliçeme bırakıyorum onun listesinidde dört gözle bekliyorum :) :

selamlar efendim;hemen mimi yazmaya başlıyorum...gecikme için özürdilerim.benden kaynaklandı...çünkü son iki gündür bel fıtığı teşhisi ile arıdan ölüyorum:(

yeni yılda neler yapılacak....

1)yabancı dil öğrenme yetisi tekrar kazanılacak

2)yelken kursuna gidilecek

3)ispanyaya gidilecek

4)lösev için daha çok akitivite planlanacak

5)gereksiz insanların düşünceleri önemsenmeyecek

6)tango herşekilde öğrenilecek

7)kesinlikle bir kış tatili yapılacak ama kayak falan değil

8)yaşadığım şehiri değiştirme isteğim ciddiye alınacak

9)bloglarımla daha çok ilgileneceğim

10)kralımı çok istediğim birşey için ikna etmenin yollarını arayacağım

11)hep güleceğim

12)her zaman olduğu gibi ağlamak istediğimde yer ve zamanı öemsemeyeceğim....:)

bla bla bla böyle iişte..bizde mimizi kime göndersek acabaa....heh buldum kelebenk'e gönderelim:)

sevildiniz:)herkese iyi güzel sağlıklı yıllar efendimmmm...

nefertiti


edit: efendim mim yollayan sevgili dostlarımız düzeltilmiştir :))

4 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

ben de mimlemistim sizi ayni konuda

efsa dedi ki...

ahh tango rejim benimde listemde bunla birde yabancı dil :(

Adsız dedi ki...

tşkler efeem cvpladığınız için :)

Unknown dedi ki...

hepinizin hepimizin listelerinin her maddesi gerçekleşsin umarım :)