31 Aralık 2008 Çarşamba

MutLU YıLLaR




Ben geldimmmm :) geri dönme vakti geldide geçiyor . yeni bir yılda o kadar çok isteğim dileğim varki hangisini hangi sırayla isteyeceğimi şaşırdım ... bu sene ki yılbaşı P.T.T eşliğinde kutlanacak. efendim bu P:T.T bildiğiniz üzere tahsin bey amcacığımın meşhur Pijama, Terlik Televizyon ile yeni bir yılı karşılayacağım bu sene:))) bugun biraz geçte olsa pes2009 satın aldım playstation3 için, oynadım online çok zevkli tabi eskisi gibi değil biraz zorlandım doğrusu . bide bide cnbce victoria's secret ile yeni bir yıla girmek gibisi yok yupppiiiii :))
tüm halkımın ve sevgili kraliçenin yeni yılı kutlu olsun bu sene kriz nedeniyle mabedimizde şaşalı bir kutlama düzenlenmeyecektir sıcak şaraplarınız bizden ;)

3 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

mutlu yillar amennn mutlu yillar amen mutlu yillar mutlu yillar mutlu yillar amenn (az önce arkadasimin dogum gününü kutladigim icin araya böyle o sarkinin melodisi karisti)

Unknown dedi ki...

mutlu yıllar :)

efsa dedi ki...

mutlu yıllar ikinize de :)) mabedinizdekiler de hiç azalmasın hep çoğalsın umarım.