18 Mart 2009 Çarşamba

GoSSiP BoY



Selams... bu aralar ikimizde yoğun bi döneme girdiğimizden ötürü maalesef post yazma araları biraz uzun kaçıyor... ama elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum lakin yorum bırakamıyorum hızlıca oku ona bile zor yetişiyorum... tamam kabul ediyorum iş yoğunluğu dışında ki zaman zarfı için bi tembellik çöktü üzerime :)
gelelim blog ahalisinde gözüme çarpanlara:
1- kimin eli kimin şeyinde belli olmayan bi mim salgınıdır almış başını gitmiş konusu da malum hangi blogger ilen mercime-i fırın-a verirdiniz if u had chance :Pp maşallah herkeste bunu bekliyormuşçasına döktürmüşte efendim döktürmüş... blogger ahalisinin sonu heçte iyi gözükmüyor :Pp
2- efem puccayı bilmeyeniniz yoktur o bu mimi de aşmış mercimeyi fırına vermeden önceki son derece ayarı olanından(french kiss) şeetmiş kendisine mutluluklar diliyoruz :)
3- sonracıma bu miminde etkisi olsa gerek bide mart geldi ya herkeste bi çiftleşme hevesi bi sefgili dileme falan :Pp başınıza dertmi arıyorsunuz arkadaşlar yaw biraz sıkın dişinizi nisana bişi kalmadı :)
4- bide bi blogger arkadaşın durumu vardı çok örnek bir kenetlenme ile sevgi yumağı sahiplenme duygusu ile tekrar aramıza döndürülmesi bence haftanın en güzel olayı idi her ne kadar kendisini fazla sık okumasam da sonuçta blogger olması bizden olduğunu gösterir ki bu ii dileklerimin sebebi için yeterli olur...
5- ben zayıflıyorum derken herkes homini gırtlak boyuna yiyor sanırım ki herkeste bi kilo aldım wat the fuck modları var :) yaz geliyor olduğundan gerek herkesi diyetteki kalorilerini kısmaya vede bol enerji harcamaya=egzersiz=spor yapmaya davet ediyorum öle lahana diyetiyle olmaz bu işler yada ebrunun pilatesi de kendinisi kandırmacadan öte olmas demedi demeyin sora...
6- bide bi bilog tavsiyesi yapacağım çok severek okuyordum uzun zamandan beri lakin bi ara pc ye format atınca adresi kaybetmiştim geçen blogmania editörü sağolsun tekrar adresini bulmamı sağladı : adresi ahanda burdan giriniz... kendisi memleketimin güzide bir doktoru ve hastaları ile olan güzel sohbetlerini aktarıyor ama tıpla ilgili değil tabiki bence bi göz atın...

gelelim film konusuna: son postumdan bu yana izlediğim filmler : Bolt, Ip man, let the right one in, quantom of solace, body of lies ve the kite runner.aklıma gelenler bunlar. içlerinden en çok beğendiğim the kite runner idi onun la ilgili yazacaklarımda ayrı bi post olarak paylaşacağım.

bugünlerde tekrar tekrar dinliyorum u2'nun with or without you parçasını elinizin altında var ise benim için bi kere dinlersiniz ... thanks see you.

5 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

hehehe 5 numara benim o benim evet evet benim hatta birazdan yürüyüse cikiyorum:D
bu arada SIK yazin yahuuu

Pilli-Cadi dedi ki...

hehehe 5 numara benim o benim evet evet benim hatta birazdan yürüyüse cikiyorum:D
bu arada SIK yazin yahuuu

nefertiti dedi ki...

kralım ben fena bir kraliçe oldum çıktım valla.ben de 5 numeroyummmm:(birlikte spor yapalımmı:)
bu arada bolt ne salak bir animasyondur yaaaa:) bende izledim geçenlerde..ama valla şu mart geçsin bomba gibim geliyorum:D

Unknown dedi ki...

şu tavsiye ettiğin blog var ya ne kadar şeker ve ne kadar güzel çok beğendim...
teşekkür ederim adıma :)

éLLa Çiça dedi ki...

cok dogru noktalara barnak basmissin :)