5 Nisan 2009 Pazar

ÇoÇuKKeNe MiMmMm

efendim bu aralar böyle malesef uzun uzun aralarla yazıyoruz. bir adet mim gelmişti Kelebeğin Ömrü'nden bize. ona cevap vereceğimize söz vermiştim şimdi bunu yerine getiriyor olmanın tatlı huzuru içerisindeyim :)) mimin konusu boşlukları doldurmaca hadi başlayalım bakalım:



Çocukken basketbol takımına girme fırsatını kaçırdım.(boyum kısa olduğu için :((



Çocukken marka giysilerden yoksundum( babam inadına almazdı hatta ilk adidas ayakkabımı kendim üniversite 1. sınıfta alabilmişimdir prensip meselesi imiş peder öle dedi :((



Çocukken dost bildiklerim tarafından yaralanmış olabilirim hatta hala da yaralanıyorum en çokta onların yaptıkları koyuyor bana...



Çocukken herşey olmayı hayal ederdim, aklınıza ne gelirse işte o ben olurdum hep :)) uçardım zıplardım smaç basardım araba kullanırdım ooww oww neler neler :)



Çocukken hep tatil olsun isterdim. :P okul olmasın sürekli koşturayım spor yapayım denize gireyim isterdim ...



Evimizde asla yeterli televizyon olmadı. belkide bilerek almadılar izlemeyelim diye :((



Çocukken daha fazla paraya ihtiyaç duyardım çünkü deli gibi abur cubur içecek alırdım o kadar yerdim ama 1 gr alamazdım çünkü deli gibi koştururdum sürekli top peşinde :)



Yıllar boyunca ingiltere'yi çok merak ettim, çünkü gidecektim gidemedim lisede dil için... ama ilk fırsatta gideceğim :)



Küçükken çok bencildim ve bu yüzden çokşey kaybettim bu kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.



sıramı Nefertiti'me bırakıyorum söz sizin sultanım:



Çocukken 2 kere altıma kaçırdım.(söyleyin hanginiz kaçırmadı:)



Çocukken bir ev hayvanından yoksundum.Annem hayvanları sevemedi bir türlü.



Çocukken dost bildiklerim tarafından yaralanmış olabilirim hatta hala da yaralanıyorum en çokta onların yaptıkları koyuyor bana...


Çocukken avukat olmayı hayal ederdim.Dayıma hayrandım çünkü ve o avukattı.


Çocukken hep pikniğe gitmek isterdim. çünkü pazar piknşkleri yetmezdi hep bütün ailemle birlikte olmak sterdi.



Evimizde asla yeterli abur-cubur olmadı.hem çok paramız yoktu hemde annem obez olmamızdan korkuyordu hala korkuyor işin kötüsü.


Çocukken daha fazla paraya ihtiyaç duyardım çünkü deli gibi abur cubur içecek alırdım o kadar yerdim ama 1 gr alamazdım çünkü deli gibi koştururdum sürekli top peşinde :)


Yıllar boyunca Amerikay'ı çok merak ettim, çünkü gidecektim gidemedim lisede dil için... Yalan be gidecek falan değildim laf olsun diye yazdım o Amerikayı:D


.................. kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.Buraya yazacak bırşey bulamadım


işte böyle..özlemişim be buraya yazmayııı:) özürdilerim herkesten:( bitiyor ama yoğunluğum azkaldı..Kralım affedin..

3 yorum:

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

çok şekersiniz teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

I wish not concur on it. I over warm-hearted post. Expressly the title-deed attracted me to be familiar with the whole story.

Adsız dedi ki...

Good brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.