15 Aralık 2008 Pazartesi

Ayrılık 2

döndüm..
aslında cumartesi sabahı döndüm ama bir türlü kafamı toparlayıp sevgili kralımla ve şehrimizle ilgilenemedim.ne çok şey var yazmak istediğim..Kralımın son yazdığı yazıya içim buruldu biraz..Ayrılıklar..ahh ayrılık....En yakın ölüm acılarını tadan biri olarak bazen bazı ayrılık acılarının ölüm acısına eşdeğer olduğunu düşünmüşümdür.Siz şimdi bana yaa Nefertiti abarttın diyeceksiniz ama maalesef öyle...Bir daha göremeyecek olduğunuzu bilirsiniz onu...Birdaha gülemeyecek..Birdaha aynı kitapa filme birlikte bakamayacak olmak..Acı aynı acı vesselam..
Uzun süren ilşikilerin ayrılıklarına çok yanıyor canım..Çünkü çoğu zaman alışkanlıklar pek bi seviliyor pek bi yer ediyor hayatımızda..Sonra da bir bakıyorsunuz herşey alt üst olmuş..Her ne kadar özgür ilişkiler yaşasakta ilişki ile kendi hayatımızı ayırt etmeyi başarsakta yok olmuyor..illa kocaman bir boşluk çıkıveriyor karşımıza..sonra o boşluğu doldur doldurabilirsen.dans kursu-yelken kursu-yok eski arkadaşlar yok eski flörtler seyahatler derken bir bakmışsın bazen gerekli ama çokça gereksiz bir sürü şeyle doldurmuşsun hayatını..ve bir süre sonra sıkılıp öffleyip pöflüyorsun..kısacası olmuyor..uzun ilişkiler bitmesin yaaa...iyi düşünün hayatınızdan birini çıkarırken çok düşünün..yeni heyecanlar isteyebilirsiniz insanoğluyuz sıkılıyoruz..Ama inanın bir süre sonra herkes aynı tada dönüyor..Sex-Aşk-Heyecan inanın ölüyor bir süre sonra gerçek olan birlikte konuşmak sonsuzca konuşmak ama, keyif aldığınız ,aynı reklama takıldığınız anlardan ibaret oluyor..Kaybetmeden kıymet bilin ,beni deli etmeyin:)

sevgiler

Nefertiti

7 yorum:

Last Station dedi ki...

nefertiti ve dans kursu, yelken kursu, eski flortlerle seyahat???
mantik mi, ben goremedim...

Pilli-Cadi dedi ki...

seviyorum senin yazilarini ya belki de bana hitap ettikleri icindir.

benden bahsetmissin sanki su kursu bu kursu seyahat derken:)

ayrilik o kadar zor ki cidden abartmamissin.

cok iyi hatirliyorum. eski sevgilim (daha birkac gün önce eskilige terfi etmis olan) beni havaalanina birakmisti da bir seferinde o da ben de mahvolmustuk. nasil zorlanmistim tekrar buraya döndügümde boslugu doldurmak icin o kadar aci cekmistim ki bi de onu aglarken görmek de cok koymustu.
sanirim hayatimda arkamdan aglayan ilk ve son erkek olarak kalacak.
sanmiyorum o kadar derin iliskiler yasayacagimi.
artik inanmiyorum buna.
ama bitiyormus iste amen. derin filan dinlemiyormus bir sene önce gönderirken arkasindan agladigin gitmesen olmaz mi dedigin sevgiline bunlari (serdar yaptiklarini) yapabiliyormus insan. bosuna dememisler insanlar cig süt emmis diye. cidden de emmisler amen!

Pilli-Cadi dedi ki...

amenle nefretiti farkli kisilermis ya ben herkesi amen saniyodum:D

nefertiti dedi ki...

Last station;onlari benim yaptiklarim olarak yazmadim.hepimizin yaptiklari yada yapacaklari bo$luk doldurma sanatinin alt basliklari onlar.
Pilli cadi;ee kirildim dogrusu,nasil blog takibi bu yahuuu:( Kralim benden daha cok yaziyor diye gorunmuyormuyum yoksam:(ama okudukca huzunlendirdin icimi..inan zamanla yapilanlari unutuyorsun ama sevgini silip atamiyorsun..

Pilli-Cadi dedi ki...

nefretiti cok özür dilerim ya:(
simdi benim bloga yorum yazan amen oldugu icin ben bu blogu iki kisinin yazdigini bilmiyorujm.
valla cok utandim simdi ya:(

Amenhotep dedi ki...

utanacak bişey yok yabancı yok aramızda :) bi iki günde hemen eski kategorisine almışsın sevgiliyi ,bakarsın bi kaç haftaya düzelir herşeyde ''eski-yeni sevgili'' dersin hayat bu belli olmaz ;)

nefertiti dedi ki...

canım pilli cadıcım,ne özürdilemesi ben Kralım kadar yazamadığım için olsa gerek.Birde ben çok yorum yapamıyorum okuduklarıma ve ne yalan söyliyim bende seni burdaki yorumlarınla fark ettim bir özürde benden..Kralımın dediği gibi eski deme hemen..belli olmazzz...düzelir yada düzelmez ama eski deme hemen:( büyük sevgilere eski kelimesi yakışmıyor hiç..