20 Aralık 2008 Cumartesi

MiMmimmimmim :)

Selamsss uzun bi ara olduğunun farkındayım ama yokluğumu hissettirmeyen bi kraliçeye sahibim. öncelikle bizi mimleyen sağır kediye teşekkür ediyoruz bizi ilk mimleyen oldular :)
buyrun benim masa üstüm :


efendim toplamadım masa üstümü zaten fazla birşey tutmayı sevmem. göründüğü üzere çalışmalarımın bulunduğu bilimsel klasör, monopoly oyunu :)) limewire olmazsa olmaz :P mp3 dosyası genelde içinde hepsi olmaz external harddiskte tutarım arşivimi herşey oradadır, takip ettiğim cumhuriyet gazetesi arşivim, oddie de belgelerim oluyor :)) iişte böyle fazla karışık olmayan sade bi masa üstüm var fotoğrafta genelde karanlığı severim ...

bende sözü kraliçeme bırakıyorum ...

şükür kavuşturuna diyorum öncelikle..ne büyük şeref kralım sizin yazınızı devam ettirmek..mutlu ettiniz başta ben olmak üzere kullarınızı..şimdi benim masa üzerimi yayınlamam için uyduruktan bir toplama işlemine girmem gerekiyordu ne yalan söyliyim o yüzden son derece sade görünecek size...buyrun efendim;



misafir gelmeden evi toplarsın ya,çok dağınıktır herşeyi bir odaya tıkarsın aynı ona benzedi,:)
masa üzeri resmim özel biraz..çok eski bir resim kimbilir kim çekmiş yada nerde çekilmiş bilmiyorum ama bana hatırlattığı anımsattığı güzel şeyler var..hepsini anlatacağım birgün..
masa üzerimde resimlerim ,oyunlarım ,mesleki klasörüm gibi toparladığım dosyalarım var.pilates videolarımın olduğu dosyam ve kralımın gönderdiği ıssız adam film müzikleri dosyam mevcut.AA birde bu aralar takıldıgım oyunum world of go var..tavsiye ederim süper minik toplar rüyalarıma girdi valla bu aralar.birde gördüğünüz üzere Pilli Cadı 'yı okuyordum:)Yaa kralım kızdı masaüzerimi toparladım die:(

neyse efendim ohh bu mimde bitti:)bizde mimimizi Last Station'a gönderiyoruz.

sevgiler
Kral-Kraliçe

5 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

sizi böyle bir kraldan bir kraliceden okumak cok zevkli ya:D

bu arada farkettim de bu mim sayesinde ne cok vista kullanan varmis ya

nefertiti dedi ki...

evet yaa bende onu düşündüm geçen gün her başka bir mim açışımda apple falan bekliyorum ama yok..

Pilli-Cadi dedi ki...

benim mimi kacirmissi o zaman nefretiticimmmm:)

Sagır Kedi dedi ki...

Ya beni hayal kırıklığına uğrattınız ben piramit miramit falan bekliyordum masaüstünüzde amaa:(((

nefertiti dedi ki...

Pilli cadi yaaa ben nasil kacirdim onu ki bu aralar sana takildim valla habire okuyorum blogunu:(sagir kedicim seni hayal kirikligina ugrattik ama valla ofis bilgisayarimda kocaman nefertiti ve Amen resmi var;)