2 Aralık 2008 Salı

En Yakınımızdaki Kitap

(Amenhotep)Takip ettiğim bloglarda ilk gördüğümde heveslendiğim ama o zamanlar blogumuz henüz yapım aşamasında olduğu için içimde kalan bir mim i kimsenin mimlemesini beklemeden(gördüğüm kadarıyla çoğu yerde bi mimleme beklemeden herkes atlıyo =p) blogumuza misafir edelim dedik.

efendim mimin konusu ''En Yakınındaki kitap'' bizde yazalım birşeyler.

okuduğum kitaplardan olmaması gerekiyormuş, bende yerimden kalktım kitaplığıma uzandım, en üstte sırasını bekleyen(itiraf ediyorum sırasını savdığım =p) kitabı elime aldım.

''Gümüş Yıldönümü'' geldi elime Maeve Binchy'den...

birbirlerine sımsıkı bağlı altı hikayeden oluşuyor bu Maeve Binchy Romanı...

Elime aldım ve mevzu bahis edilen sayfayı açtım. Ve beni Karşılayan o cümle:

''Eski nesil rahibelerin yaptıkları gibi inzivaya çekilme lüksüne sahip değillerdi, ama diğer yandan da evli olan, işin eğitimini almış sosyal görevlilerin sahip oldukları sorumlulukları üstlenmek ve onlardan beklenen pek çok şeyi yerine getirmek zorunda değillerdi.''

kurallarıda copy paste yaptıkmıydı sırayı nefertiti'ye bırakma zamanı gelmiştir demek =)

* Kendinize en yakın kitabı alın.
* Sayfa 56yı açın. Beşinci cümleyi bulun.
* Cümleyi bu kurallar ile birlikte yayınlayın.
* En sevdiğiniz, en moda veya en entelektüel kitabı seçmeyin: en yakınınızdakini alın.

bu arada mimin kaynağına inmeye çalıştıkça dipsiz kuyu misali derinlerde kayboldum ama ben sLn'den gördüm bu mimi =) evet kraliçem söz sizde...

Sayın Firavun bana söz vermiş ne büyük şeref:)
ben mim yazmayı çok sevmesemde konu hem ilginç olduğundan hemde firavunun sözü üzerine söz söylenmeyeceğinden yazıya devam ediyorum..

okumaya fırsatımın olmadığı (çünkü bu aralar yine gerilim türlerine takmış bulunuyorum) ama çok merak ettiğim kitaplardan birini çektim..
Zülfü Livaneli ' nin Sevdalım Hayat adli kitabını konu edeceğim..
Kitabın konusundan hiç bahsetmiyorum işin açıkçası bende çok bilmiyorum..

Kitabın 56. sayfası 5. cümlesi;

''Doğal olarak herkes bu ukala,kafası hayallerle dolu çocuğun yine saçmaladığını düşünüyordu.''

Kurallar yukarıda ama kimi mimleyelim bilemedim, kim istiyorsa alınsın üzerine ,Nefertiti den bu yazıyı okuyanlara olsun mim..

3 yorum:

K®HAN dedi ki...

''Eski nesil rahibelerin yaptıkları gibi inzivaya çekilme lüksüne sahip değillerdi, ama diğer yandan da evli olan, işin eğitimini almış sosyal görevlilerin sahip oldukları sorumlulukları üstlenmek ve onlardan beklenen pek çok şeyi yerine getirmek zorunda değillerdi.''

böyle bir tevafuk ne hoş.

işte bendeki yeni kafanın tarifi bu dur :)
hürmetler.

Amenhotep dedi ki...

hoşgeldinis blogumuza korhan bey :) istemeden de olsa sizi desteklemiş gibi oldum aslında tarafsız bir yorumdu o kendileri :) siz bildiğinizden şaşmayın

K®HAN dedi ki...

hürmetler azizim.
eyvallah :)