1 Aralık 2008 Pazartesi

Nefertiti 'den

EL-AMARNA...

Aşk gibi deli özgür başka - yeniden doğma isteği - dinden başlayarak tüm Mısır halkını eskiden arındırma isteği ile kurulmuş bir şehir..Sonu kötü bitmiş..Yıkılmış..Küllerinden doğamadan yaratıcısınıda yok edip Mısır ın ince kum taneciklerine yenik düşmüş bir mabed..

Merhabalar...

Yeni yepyeni bir bebek heyecanı ile yazıyorum şuan.Sevgili kral bana bir sürpriz yapıp çok istediğim Mısır temasını yerleştirivermiş ben haftasonu ortalarda yok iken...Çok teşekkürler Firavun..

Bildiğiniz gibi Nefertiti az sayıda kadın Firavundan biri.Biz burda bir ipte iki cambazı oynayacağız.İki Firavun yazacak bu bloga.Bazen çok kavga edeceğiz.Bazen birimiz kadın birimiz erkek aynı konuya en başka noktalardan dalacağız..Bazen çok sıkacağız sadece kendi anladığımız dilden konuşacağız.Ama eminim genelinde çok eğlenceli bir dünya olacak burası..

Çok şey yazmak istiyorum ama şimdilik kuru bir merhaba bile yeter bence..Söz sizde Firavun...

2 yorum:

Böcek dedi ki...

hoşgeldiniz efem:)
mısır'la ilgili ne görsem dayanamam..çok sevdim burayı:)

efsa dedi ki...

bende mısırı sever,m hatta gecen yaz gelmeme ramak kalmış bir şehir. :))
mısırın gizemi enfestir. hoşgeldiniz.