13 Aralık 2008 Cumartesi

Ayrılıklar...

Gözüm yollarda çünkü kraliçem Güven'li bir seyehat ile :P mabedine doğru yol almakta bir kaç saate de gelir umarım neşesine enerjisine ihtiyacımız var :)

Bugun sıkıcı birgündü, beyaz show'a göz atayım dedim son 2 3 haftadır iyice bayağı ve tek düze gelmeye başladı artık izlemek gelmiyor içimden, bugun de hakan altun'u gördüm yanında mehmet yıldız ki kendisi futbolcudur(elleri arkada efe modunda geldi sahneye ) diğerlerine bakmadım ama bu ikisi yetti zaten :) bu futbolcular nedense konuşamıyorlar (benim telefondaki halim gibi :P) adama beyaz soruyo sivasın en bilindik tezahuratı nedir diye cevap? kırmızı beyaz sivas (öküzün önde gideni :) ne çıkartırsın ki onu şova anlamam. Eskiden her cuma beyaz başlasın diye sevinirken artık cuma ları kitap okur oldum yada çeviri yapar... Allahtan sabaha karşı Nba maçları oluyor(ki şu anda phoenix-orlando maçı var hidayet türkoğlu gururumuz dehşet oynuyo :P). Bu hafta sonu sanırım erkekler için muhteşem geçecektir keza hava da kötü yağışlı tv başında pinekleme vakti :) niye erkekler çünkü deli maçlar var derbiler . biri Barcelona-real madrid diğeri juventus-milan. bide pazar sabaha karşı orlando-utah maçı var iki türk temsilcimiz karşı karşıya gelecek o maçta zevkli olacak yuppii :) bu arada grey's anatomy'i bi şişe şarap farz edersek ben bu gece dibini gördüm diyebilirim son bölüme kadar(sezon 5 bölüm 10) izledim. insanın doktor olası geliyo ama yok yok doktor olunca da yağarım falan şindi olmas :D

Bloglara bakıyorum inanılmaz bi ayrılık havaları sanki türkiyede tüm ciddi ilişkiler bitmiş hiç aşk meşk kalmamış gibi çok enteresan. insanın umudu inancı azalıyor aşka :( herkese acil şifalarını bulmalarını diliyorum ...

albümlerden çıkarttığın
bir kenara fırlattığın
öfkeyle yırtıp attığın

resimlere ara sıra
baktığın hiç oluyor mu
sen de kalan resimlere
baktığın hiç oluyor mu
dalıp dalıp hülyalara...ah
gözlerin yaş doluyor mu

4 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

üstüme alinip tesekkür ediyorum canim:)

futbolculardan en gevezesi arda sanirim. bir kere acuna geldi susmuyo. ama cok sacma sapan konusuyo cok konusurken:) neymis az ve öz daha iyiymis

"yok yok doktor olunca da yağarım falan şindi olmas :D"

ahahaha koptum yaaa:D

Amenhotep dedi ki...

:) bi iki altta ki yazıyla alakalıydı o yağma mevzusu okumayanlar anlamayabilir :P acunun milli takımla yağtığı program tam faciaydı zaten :P neşende yerinde :)

Sagır Kedi dedi ki...

Yaws kim ayrılmış kimmm ben bir şey mi kaçırdım hehe:)))
Pilli Cadı'ya katılıyorum Arda'yı susturana aşkolsun konuşurken de sağa sola mı ne bakar.

Pilli-Cadi dedi ki...

biliyorum o yagma mevzusunu amen hatta yorum yazmistim:)