9 Aralık 2008 Salı

vay halimize

arkadaş nasıl bür ülkede yaşıyoruz biz ya anlayabilmiş değilim doktorda bunu yaparsa vay halimize...

* * *

Dr. Hüseyin Surat: Geldi mi reçetelerim, geliyor mu?

Kalfa Oktay Gül: Şu an bir tane geldi.

Surat: Sizi hasta manyağı yapacağım. Ben bugün nöbetçiyim, muhtemelen yarın da nöbetçiyim.

* * *

Surat: Nasıl bugün yağdım mı?

Kalfa Özcan Atalan: Yağıyor, yağıyor. Dehşet hocam.

Surat: Yağdım, yağdım.

Atalan: Valla bugün iyiydi hocam tebrik ederim sizi.


diyaloğa bakarmısın adam yağdımmı diyo??? neye yağıyosun ya asdfjasglfhksjafbm!! sabah sabah ya ben kafayı sıyırdım yada bu diyalog çok trajikomik... püff

yağ doktorum sen yağ...

p.s kaynak http://www.hurriyet.com.tr/gundem/10533875.asp?gid=229

5 yorum:

Unknown dedi ki...

bende yağmak istiyorum hıh!
asdasfgjdcs ilahi bir doktor oo :Pp

Unknown dedi ki...

direk ehliyetlerini ellerinden almıyorlar da hala yok tutuklama yok dava al gitsin köpeklerin okudukları da meslekleri de boşa gitsin :(

efsa dedi ki...

Allah Allah ne yağdırmış acaba ya

Pilli-Cadi dedi ki...

kim bilir neyi kastediyor öyle derken.
su doktorlara hic güvenim yok hic

Amenhotep dedi ki...

cidden yorum yapmak istemiyorum ama bunlardan ders çıkartmak lazım . kim bilir kaç tane var bu ve benzeri şahsiyetlerden ama genelleme yapmasak sağlığımız için daha iyi olur kanısındayım :)